Garantie & Klachten

Home » Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je uit te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je recht hebt op garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Onze webwinkel is aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur dat betekent dat er door een derde partij bemiddeld kan worden bij klachten, die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden.

Voel je, je als klant niet gehoord dan kan je dat melden bij Stichting WebwinkelKeur? Dan is dat mogelijk aan de hand van deze link: (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

Bekijk voor meer informatie artikel 16 in onze algemene voorwaarden.